Honda CBR650R E-Clutch 2024
OBJEVTE MÍSTO BEZ HRANIC: VAŠI VÁŠEŇ.
Kategorie: | Nové motocykly |
---|---|
Barva: | Červená |
Objem: | 649 ccm |
ŘP: | A, A2 |
Typ: | Supersport |
Objem: | 650 ccm |
Výkon: | 70 kW |
ŘP: | A2 A |
Točivý moment: | 63 Nm |
Spotřeba paliva: | 5 l/100 km |
Emise C02 (g/km): | 113 |
ABS System: | dvoukanálové s ABS |
Objem nádrže: | 15,4 l |
Konektivita: | Inverzní LCD displej |
Motor: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový čtyřválec DOHC se 16 ventily |
Přední brzdy: | dva 310mm x 4,5mm kotouče se čtyřpístkovými třmeny |
Zadní brzdy: | Hydraulický 240mm x 5mm kotouč s jednopístovým třmenem a ABS |
Přední zavěšení: | 41mm obrácená teleskopická vidlice |
Zadní zavěšení: | Tlumič Monoshock s nastavitelným předpětím s 10 úrovněmi nastavení, hliníková kyvná vidlice |
Velikost přední pneumatiky: | 120/70ZR17M/C |
Velikost zadní pneumatiky: | 180/55ZR17M/C |
Rozměry (D × Š × V): | 2 120 x 750 x 1 150 mm |
Typ rámu: | Ocelový |
Světlá výška: | 130 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 208 kg |
Výška sedla: | 810 mm |
Spojka: | Vícelamelová v olejové lázni |
Převodovka: | 6stupňová manuální |
Systém E-Clutch
Jízda na nové úrovni
Jedinečné u společnosti Honda. Systém E-Clutch posouvá jízdu na vyšší úroveň. U šestistupňové převodovky můžete zvolit manuální ovládání spojky, stejně jako u běžných převodovek. Nebo zvolte na TFT displeji systém E-Clutch a nemusíte si všímat páčky spojky. A to je vše. Při rozjezdu z místa, řazení nahoru a dolů a zastavování stačí pouze ovládat řazení. Systém E-Clutch se postará o zbytek, hladce, okamžitě a kdykoli jako zkušený sportovní jezdec. Bez cukání. Řešení dopravních situací je mnohem snazší. A potřebujete z nějakého důvodu spojku? Žádný problém. Kdykoli ji můžete použít.
PŘIDÁNÍ „R“ DO CBR
Zrozený na závodní dráze, přitahuje pozornost na ulici.
Model CBR650R vytříbil svoji závodní DNA pro agresivní jízdu po silnici. Stupačky a řídítka vám zajistí optimální jízdní polohu pro plynulý pohyb po celém stroji a zajišťují dokonalé vyvážení v zatáčkách, zatímco zdoláváte vzrušující cesty. Přední pneumatika je nádherně vyvážená pro přesný nájezd do zatáčky, zatímco zadní pneumatika o průřezu 180 mm má obrovskou přilnavost. Přední pronikavé dvojité LED světlomety vyplňují těsný aerodynamický kryt a odráží se v minimalistickém sedadle a zeštíhlených bočních panelech. Dokonce i zadní držák registrační značky byl výrazně přepracován. A navíc, při elektrizujícím řevu výfuku při maximálních otáčkách motoru se vám zježí chlupy po celém těle.
VZRUŠUJÍCÍ CESTA K MAXIMÁLNÍM OTÁČKÁM
A to opravdu děláme. Čtyřválcový výkon v nejlepší formě.
Promluvme si o faktech. S řadovým čtyřválcovým 16ventilovým motorem DOHC modelu CBR650R máte na hraní skvělých 12 000 ot/min jako maximum, 70 kW a 64 Nm – a s tím už se dá pohrát vážně hezky. Navíc je tento motocykl králem své třídy a to díky svému poměru výkonu a hmotnosti. Je však také k dispozici snadná úprava prodejcem značky Honda pro splnění podmínek licence A2 v případě, že začínáte. Antihoppingová spojka usnadňuje řazení na vyšší stupeň a zvládá tvrdé řazení dolů. Systém volitelné kontroly točivého momentu Honda (HSTC) udržuje trakci zadního kola, abyste se mohli soustředit na ideální oblouk při projíždění zatáček. A bez ztráty výkonu jsme díky změnám detailů v kolektorové krabici a tlumiči dosáhli specifikace motoru EURO5.
Honda CBR650R
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.