Honda CRF1100L Africa Twin DCT
ZROZENÝ K ODOLNOSTI
Kategorie: | Půjčovna motocyklů |
---|---|
Barva: | Červená |
Objem: | 1 084 ccm |
ŘP: | A |
Typ: | Touring, Adventure |
Objem: | 1 084 ccm |
Výkon: | 75 kW |
ŘP: | A |
Točivý moment: | 105 Nm |
Spotřeba paliva: | 4,8 l/100 km |
Emise C02 (g/km): | 110 g/km |
ABS System: | Náklonové dvoukanálové s IMU a vypínatelným ABS na zadní brzdě |
Objem nádrže: | 18,8 l |
Kompresní poměr: | 10,1:1 |
Motor: | Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový dvouválec s 8 ventily, přesazenými ojničními čepy na klikové hřídeli o 270° a ventilovým rozvodem Uni-cam |
Přední brzdy: | Dva hydraulické 310mm kotouče s hliníkovou hlavou a radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny se sintrovanými destičkami, ABS |
Zadní brzdy: | Hydraulický 256mm kotouč s dvoupístovým třmenem, vypínatelným ABS a destičkami ze sintrovaného materiálu |
Přední zavěšení: | převrácená teleskopická vidlice kartridžového typu Showa 45 mm s hydraulickým nastavením předpětí a útlumu (komprese a odskok), zdvih 230 mm |
Zadní zavěšení: | monobloková hliníková litá kyvná vidlice s přepákováním Pro-Link a plynovým tlumičem SHOWA, hydraulické nastavení předpětí a útlumu, dráha osy kola 220 mm |
Velikost přední pneumatiky: | 90/90-R21 dušová |
Velikost zadní pneumatiky: | 150/70-R18 dušová |
Pneu: | Bridgestone BATTLAX ADVENTURECROSS TOURER AX41T nebo Metzeler KAROO STREET |
Rozměry (D × Š × V): | 2334 X 961 X 1391 mm |
Typ rámu: | Ocelový částečně dvojitý kolébkový rám |
Světlá výška: | 250 mm |
Pohotovostní hmotnost: | 236 kg |
Výška sedla: | standardní výška 870 mm / snížená poloha 850 mm (možnost dokoupit nižší 825 mm, nebo vyšší 895 mm sedlo) |
Spojka: | vícelamelová s vinutými pružinami v olejové lázni, hliníková antihopingová spojka |
Převodovka: | 6stupňová automatická dvouspojková DCT s režimem jízdy pro silnici a terén |
Kauce: 35 000 Kč
KAUCI LZE SLOŽIT POUZE BLOKACÍ NA KARTĚ.
Zapůjčení je možné na den, víkend (Pá 15 h - Po 10 h), týden. Delší dobu lze domluvit individuálně.
Omezení km: 300 km / den
V případě překročení stanoveného limitu bude účtováno 10 Kč za každý další kilometr.
Pokud dojde ke koupi motocyklu po zápůjčce, bude odečtena cena zápůjčky za 1 den.
OVLÁDNĚTE KAŽDÝ OKAMŽIK
Víme přesně, co potřebujete: maximální výkon a minimální hmotnost díky menší nádrži a lehčí a agilnější kapotáži. Zabere tam, kde ostatní selhávají; ideální pro různé podmínky jízdy v terénu. Je to ale jednoduchá záležitost – všechno záleží na vás a na vašem motocyklu. Buďte připravení na novou a dobrodružnější jízdu. Proto jsme zkonstruovali model Africa Twin. Víme, co dokáže.
Kompaktní pohonná jednotka
Osmiventilový dvouválcový motor SOHC dosahuje maximálního výkonu 75 kW a točivého momentu 105 Nm. Ale způsob, jakým tento motor reaguje, je ohromující. Díky 46mm tělesu škrticí klapky s optimalizovaným nastavením řídicí jednotky je spojení mezi pravou rukou a zadní pneumatikou naprosto přesné. Ať už hledáte přilnavost na šotolině, nebo projíždíte serpentiny, máte k dispozici maximální výkon v jakýchkoli otáčkách.
Navržený k překonávání limitů
Hlavní rám a hliníková kyvná vidlice inspirovaná modelem CRF450R jsou lehké a tuhé. Přesné reakce odpružení zajišťuje 45mm převrácená přední vidlice Showa s nastavitelným tlumením při odskoku a stlačení. Zadní tlumič Showa, který funguje prostřednictvím zavěšení Pro-Link, nastavuje tlumení při stlačení a roztažení a také předpětí pružiny pomocí ovladače na těle tlumiče.
Dokonalá konfigurace
Model Africa Twin vám poskytuje kontrolu a jeho srdcem je jednotka měření setrvačnosti (IMU) v 6 osách, která monitoruje motocykl při brzdění, zatáčení a zrychlování. Výsledkem je ostré řízení 7stupňového systému HSTC a 3stupňového systému řízení trakce k zamezení zvedání předního kola a náklonového ABS. K dispozici jsou čtyři výchozí jízdní režimy – URBAN, TOUR, GRAVEL a OFF-ROAD – a dvě plně přizpůsobené možnosti USER, které vám umožní mít v rukou motocykl podle vašich představ.
Dvouspojková převodovka (DCT)
Můžete si vybrat model Africa Twin s manuální šestistupňovou převodovkou nebo naší inovativní šestistupňovou převodovkou DCT, která vám může zajistit nulový stres a hladké automatické řazení. Samozřejmě máte možnost přepnout na bleskurychlé manuální ovládání pomocí spouštěcích páček na levé ruce, které jsou ideální pro řazení nebo držení rychlostních stupňů v terénu. Převodovka DCT je také nově optimalizovaná pro jízdu při nízkých rychlostech na první a druhý rychlostní stupeň a pro případ, že opustíte silnici, stisknutím spínače G (na TFT displeji) snížíte prokluz spojky, čímž zvýšíte trakci a citlivost zadního kola.
Honda CRF1100 Africa Twin 2022
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.